- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0 złCena uwzględnia rabaty
-
Regulamin reklamacji w sklepie internetowym Amber Amaris
§1. Postanowienia ogólne
-
Niniejszy regulamin określa zasady składania i rozpatrywania reklamacji w sklepie internetowym Amber Amaris.
-
Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji, jeśli otrzymany produkt jest niezgodny z umową, posiada wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie transportu.
§2. Podstawa prawna
-
Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz z Kodeksem cywilnym.
§3. Warunki zgłoszenia reklamacji
-
Reklamację może złożyć każdy klient, który zakupił produkt w sklepie Amber Amaris.
-
Reklamacje można zgłaszać:
-
Mailowo: na adres kontakt@amberamaris.pl,
-
Listownie: Amber Amaris, ul, Sezamkowa 1, 55-330 Gałów
-
-
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
-
Imię i nazwisko,
-
Numer zamówienia,
-
Opis wady produktu,
-
Zdjęcia potwierdzające wadę.
-
§4. Procedura rozpatrywania reklamacji
-
Sklep potwierdzi otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 3 dni roboczych.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.
-
Klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji drogą mailową lub telefoniczną.
-
W przypadku uznania reklamacji sklep:
-
Naprawi produkt,
-
Wymieni produkt na nowy,
-
Dokona zwrotu pieniędzy (całkowitego lub częściowego) w zależności od ustaleń.
-
§5. Zwrot reklamowanego towaru
-
W przypadku uznania reklamacji klient może zostać poproszony o odesłanie reklamowanego produktu na adres sklepu:
Amber Amaris
ul. Sezamkowa 1, 55-330 Gałów. -
Koszty przesyłki zwrotnej w przypadku uznania reklamacji pokrywa sklep.
-
Klient jest zobowiązany do odpowiedniego zapakowania produktu, aby zapobiec jego uszkodzeniu w trakcie transportu.
§6. Postanowienia końcowe
-
W przypadku odrzucenia reklamacji klient ma prawo do ponownego jej zgłoszenia lub dochodzenia swoich praw na drodze sądowej.
-
Wszelkie pytania dotyczące reklamacji można kierować na adres e-mail: kontakt@amberamaris.pl.
-
Regulamin reklamacji obowiązuje od dnia jego publikacji na stronie sklepu.